Ajankohtaista

Sosiaalisen median markkinoinnin ABC -webinaari 21.8

Oletko ihmetellyt, miksi kallis lehti-ilmoituksesi ei tuo enää lisää asiakkaita? Kyselevätkö asiakkaasi, onko sinulla Facebook-sivuja? Oletko miettinyt, että miten Facebookia ja muita sosiaalisen median (some) kanavia pystyy käyttämään yritykseen markkinoinnissa?

Webinaarissa käydään läpi perustasolla, missä sosiaalisen median markkinointi menee tällä hetkellä, miten sosiaalisen median kanavat eroavat toisistaan, mistä kannattaa aloittaa ja mihin panostaa. Webinaarissa tutustutaan yleisimpien somekanavien käyttötarkoituksen sekä niiden tarjoaman vaikuttamismahdollisuuden yrityksille. Neuvomme lopuksi, miten Facebookiin perustetaan oma yritystili ja miten siellä kannattaa aloittaa viestimään ja mainostamaan.

Webinaarin jälkeen ymmärrät, miten sosiaalinen media toimii yrityksen markkinoinnin kannalta ja miten se eroaa perinteisestä mediasta. Opit parhaimmat kikkakolmoset, mitä asioita kannattaa huomioida ja miten tehdä tuloksellista somemarkkinointia. Koulutuksessa käydään läpi case-esimerkkejä eri aloilta (B2B & B2C).

Sisältö

Millaista kohderyhmää eri sosiaalisen median kanavista löytää
Millaista on hyvä somesisältö
Tavoitteet, kohderyhmä ja mittarit
Miten sisällön saa näkymään paremmin
Pikaohjeet Facebook-sivun luomiseen yritykselle
Facebook-mainontaa pähkinänkuoressa

Koulutus on tarkoitettu sinulle, jos haluat perustaa yrityksellesi sosiaalisen median sivut tai ryhtyä paremmin hyödyntämään jo olemassa olevia, etkä tiedä mistä aloittaa, tämä verkkokoulutus on sinulle. Et tarvitse teknisiä esitietoja, mutta olisi hyvä, että sosiaalinen media olisi tuttu edes yksityiskäytössä ja olet halukas oppimaan. Koska Facebook on Suomen suurin sosiaalinen media käyttäjämäärällä mitattuna (2 milj. käyttäjää) pääpaino webinaarissa on tässä kanavassa.

Kouluttajana digimarkkinoinnin asiantuntija ja strategi Pinja Lehtman, Grapevine Media Oy. Digimarkkinoinnin maailma on tullut tutuksi yli 15 vuoden ajalta ja sosiaalinen media on ollut osana työnkuvaa yli kuusi vuotta. Toiminut aikaisemmin mm. Nissanin Pohjoismaiden sosiaalisen median ja digitaalisen viestinnän päällikkönä useita vuosia sekä yksityisyrittäjänä yli kuusi vuotta kehittäen pk-yritysten liiketoimintaa, markkinointia ja myyntiä - erityisesti digitaalisella puolella.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena tiistaina 21.8 klo 9.30-11.00. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 19.8 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/8dc91a9e...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.

Tuloslaskelman ja taseen perusteet -webinaari 24.8

Tuloslaskelman ja taseen lukujen ymmärtäminen ovat jokaiselle yrittäjälle välttämätöntä osaamista, jotta tiedät yrityksesi taloudellisen tilan, osaat tulkita tilitoimiston raportteja, puhut samaa kieltä tilitoimistosi edustajan kanssa ja vältyt monilta mokilta!

Webinaarissa opit

miten tuloslaskelmaa luetaan (suoriteperusteisuus vs. maksuperusteisuus),
mitä tase sinulle kertoo yrityksestäsi,
mitä sinun tulisi tuloslaskelmasta ja taseesta tarkistaa.

Koulutus soveltuu yhtä lailla aloittelevalle kuin kokeneellekin yrittäjälle sekä työntekijöille, sillä jokaisen yrittäjän ja yrityksen avainhenkilön on tärkeää välillä tarkistaa talousjohtamisen ja talouden ymmärtämisen suuntamerkit.

Kouluttajana KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy
Toivo "Topi" Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, käytännönläheinen ja innostava kouluttaja, pienyrittäjien sparraaja sekä tietokirjailija.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 24.8 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 22.8 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/efe1772f...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.

Mainosta Facebookissa -webinaari 31.8

Facebook - toiseksi tehokkain markkinointikanava verkossa! Mutta saatko Facebookista tehokkaita myyntidiilejä ja erotatko ostavat asiakkaat satunnaisista tykkääjistä? Tässä koulutuksessa käymme läpi, miten saat mainoseuroillesi parhaan mahdollisen vastineen. Koulutuksen lopputuloksena osaat tehdä omalle yrityksellesi kustannustehokkaan Facebook-myyntikoneen.

Opit mm.

miten Facebook-mainonta toimii
miten tehdä asiakkaiden sitouttamista
miten hyödyntää omien fanien tykkäyksiä myynnissä
miten Facebook-mainonnan tehoa voi mitata
miten hyödynnät video-mainontaa Facebookissa

Koulutus on tarkoitettu niille, jotka tahtovat oppia perusteet Facebookin hyödyntämisestä myynnin edistämisessä sekä rakentaa yritykselleen Facebook-mainoskampanjan.

Kouluttajana markkinointipäällikkö Olli Kopakkala, UKKO Work
Olli Kopakkala perusti ensimmäisen verkkokauppansa 16-vuotiaana, minkä jälkeen osaamista nettimarkkinoinnin saralla on kertynyt niin omien yritysten kuin mm. Estimen, Tuloksen, Fonectan ja Into Group Oy:n palveluksessa. Olli Kopakkala on auttanut yli 200 yritystä nettimarkkinoinnin kehittämisessä.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 31.8 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 29.8 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/bd4f4882...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.

YEL-vakuutus ja yrittäjän eläketurva -webinaari 7.9

Yrittäjänä huolehdit pakollisesta eläketurvastasi itse. YEL-vakuutus on yrittäjän eläketurvan, mutta myös kaiken muun sosiaaliturvan perusta.

Miten vakuutustasoon voi vaikuttaa ja miten vakuutustaso vaikuttaa etuuksiin? Millaisia eläke-etuuksia eläkeuudistus 2017 toi mukanaan? Muuan muassa näihin kysymyksiit saat tässä webinarissa vastauksia.

Koulutus on tarkoitettu kaikille yrittäjille, jotka ovat kiinnostuneita YELiin ja yrittäjän eläketurvaan liittyvistä asioista.

Kouluttajana työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén, Suomen Yrittäjät
Harri Hellstén on toiminut Suomen Yrittäjissä juristina yhdeksän vuoden ajan neuvoen ja kouluttaen yrittäjiä heidän sosiaaliturvassaan sekä pyrkien vaikuttamaan siihen, että yrittäjilläkin olisi oikeus toimeentulon turvan, kun elämä yllättää.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 7.9 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 5.9 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/9cb2efb2...

Hinta: Suomen Yrittäjien jäsenille maksuton, muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.