Google AdWords -webinaari 27.10

Webinaari - vuorovaikutteinen verkkokoulutus 27.10.2017 klo 09:30 - 10:45. Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena. Tarvitset vain paikan, jossa on internet-yhteys ja äänentoistolla varustettu PC- tai Mac-tietokone. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToMeeting -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua.

Sisältö

miten Google Adwords toimii
mitkä avainsanat tuovat myyntiä
kuinka kirjoitan tehokkaan mainoksen
Adwords-kampanjan optimointi

Tämän webinaarin jälkeen ymmärrät, miten Google Adwords toimii ja miten saat siitä mahdollisimman suuren hyödyn. Opit myös parhaat keinot kulutetun rahamäärän minimointiin. Koulutuksen jälkeen ymmärrät Googlen laatupistejärjestelmän, ja tiedät minne asiakkaat tulee ohjata. Koulutuksessa ohjeistetaan Google AdWordsin käyttöönotto ja hyödyntäminen.

Kouluttajana toimii markkinointipäällikkö Olli Kopakkala, Ukko.fi. Olli Kopakkala perusti ensimmäisen verkkokauppansa 16-vuotiaana, minkä jälkeen osaamista nettimarkkinoinnin saralla on kertynyt niin omien yritysten kuin mm. Estimen, Tuloksen, Fonectan ja Into Group Oy:n palveluksessa. Olli Kopakkala on auttanut yli 200 yritystä nettimarkkinoinnin kehittämisessä.

Suomen Yrittäjien Jäsenhinta 79 € (+ alv) Normaalihinta 129 € (+ alv).

Ilmoittaudu 23.10 mennessä: https://www.webropolsurveys.com/Answer/SurveyParticipation.aspx?SDID=Fin...
Peruutukset: Koulutuksen voi maksutta perua 23.10 saakka, minkä jälkeen perimme koko osallistumismaksun (tallenteen katseluoikeus).