Herätä ostohalu, myy joululla -webinaari 26.10

Webinaari - vuorovaikutteinen verkkokoulutus 26.10.2017 klo 09:30 - 10:45. Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena. Tarvitset vain paikan, jossa on internet-yhteys ja äänentoistolla varustettu PC- tai Mac-tietokone. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToMeeting -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua.

Tässä webinaarissa saat vinkkejä jouluiseen esilleasetteluun. Mihin asiakas kiinnittää huomiota? Miten vaikutat väreillä? Mitkä ovat parhaat paikat myymälässä, mikä on paras paikka hyllyssä jne.

Kouluttajana toimii toimitusjohtaja Marika Heino, Tilamix Oy. Marikalla on pitkä työkokemus erikokoisissa yrityksissä myymälä- ja asiakastilojen visuaalisen ilmeen ja käyttötavaran esilleasettelun parissa. Hänen tavoitteenaan on hyvän asiakaskokemuksen ja ostohalun herättäminen visuaalisesti onnistuneiden ratkaisujen avulla. Tilamix Oy auttaa yrityksiä kouluttamalla ja laatimalla yrityskohtaisia ratkaisuita tuotteiden esillelaittoon.

Suomen Yrittäjien Jäsenhinta 79 € (+ alv) Normaalihinta 129 € (+ alv).

Ilmoittaudu 23.10 mennessä: https://www.yrittajat.fi/tapahtumat/561090-herata-ostohalu-myy-joululla
Peruutukset: Koulutuksen voi maksutta perua 23.10 saakka, minkä jälkeen perimme koko osallistumismaksun (tallenteen katseluoikeus).