Brändi - tärkeämpi kuin koskaan -webinaari 25.1

Webinaari - vuorovaikutteinen verkkokoulutus 25.01.2018 klo 09:30 - 10:45. Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena. Tarvitset vain paikan, jossa on internet-yhteys ja äänentoistolla varustettu PC- tai Mac-tietokone. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToMeeting -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua.

Digitaalisessa ajassa asiakkaiden vaihtoehdot ovat runsaammat kuin koskaan. Yritykset eivät enää löydä asiakkaita, vaan asiakkaat löytävät yrityksen. Brändi on kaiken kokoisille yrityksille avainasemassa kilpailussa asiakkaista.

Sisältö:

Mikä brändi on?
Miksi brändi on PK-yritykselle elintärkeä?
Brändi liiketoiminnan työkaluna
Mitä jokainen yritys voi tehdä brändin rakentamiseksi?
Käytännön esimerkkejä

Koulutus on tarkoitettu jokaiselle tuotteitaan ja palveluitaan myyvälle, jolla on syytä terävöittää erottumistaan kilpailukentässä ja markkinoida tehokkaammin. Jokaiselle yritykselle, jolla on tavoitteena kasvattaa kannattavuuttaan ja yrityksensä arvoa.

Kouluttajana toimii toimitusjohtaja Petri Uusitalo, Bränditoimisto Sold Oy. Brändi & Business -kirjan kirjoittaja, yrittäjä Petri Uusitalo on pitkän linjan brändi-osaaja, palkittu mainonnan ammattilainen ja markkinointistrategi.

Suomen Yrittäjien Jäsenhinta 85 € (+ alv) Normaalihinta 170 € (+ alv).

Ilmoittaudu 22.1 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/52849fff...
Peruutukset: Koulutuksen voi maksutta perua 22.1 saakka, minkä jälkeen perimme koko osallistumismaksun (tallenteen katseluoikeus).