Mainosta Facebookissa -webinaari 19.1

Webinaari - vuorovaikutteinen verkkokoulutus 19.01.2018 klo 09:30 - 10:45. Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena. Tarvitset vain paikan, jossa on internet-yhteys ja äänentoistolla varustettu PC- tai Mac-tietokone. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToMeeting -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua.

Sisältö mm.

miten Facebook-mainonta toimii
asiakkaiden sitouttaminen
omien fanien hyödyntäminen myynnissä
Facebook-mainonnan tehon mittaaminen
hyödynnä video-mainontaa Facebookissa

FACEBOOK - toiseksi tehokkain markkinointikanava verkossa!

Facebookin yrityskäytöstä on pidetty satoja kursseja ja osaat jo kaiketi sosiaalisen median peruteet, mutta
saatko Facebookista tehokkaita myyntidiilejä?
erotatko ostavat asiakkaat satunnaisista tykkääjistä?

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka tahdot hyödyntää Facebookia myynnin edistämisessä ja rakentaa yrityksellesi Facebook-mainoskampanjan. Perusteet-taso. Tässä koulutuksessa käymme läpi, miten saat mainoseuroillesi parhaan mahdollisen vastineen. Koulutuksen lopputuloksena osaat tehdä omalle yrityksellesi kustannustehokkaan Facebook-myyntikoneen. Käytä apunasi videotallennetta, joka on katsottavissasi kuuden viikon ajan!

Kouluttajana toimii markkinointipäällikkö Olli Kopakkala, Ukko.fi. Olli Kopakkala perusti ensimmäisen verkkokauppansa 16-vuotiaana, minkä jälkeen osaamista nettimarkkinoinnin saralla on kertynyt niin omien yritysten kuin mm. Estimen, Tuloksen, Fonectan ja Into Group Oy:n palveluksessa. Olli Kopakkala on auttanut yli 200 yritystä nettimarkkinoinnin kehittämisessä.

Suomen Yrittäjien Jäsenhinta 85 € (+ alv) Normaalihinta 170 € (+ alv).

Ilmoittaudu 16.1 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/16197ea5...
Peruutukset: Koulutuksen voi maksutta perua 16.1 saakka, minkä jälkeen perimme koko osallistumismaksun (tallenteen katseluoikeus).