Myynnin kannattavuus ja hinnoittelu -webinaari 16.2

Webinaari - vuorovaikutteinen verkkokoulutus 16.02.2018 klo 09:30 - 10:45. Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena. Tarvitset vain paikan, jossa on internet-yhteys ja äänentoistolla varustettu PC- tai Mac-tietokone. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToMeeting -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua.

Sisältö:

Pikakertaus katelaskennasta ja myyntikate % tulkinta
Hinnoittelun kannattavuuslaskelmat
Myynti- ja hinnoitteluperustelut ja -päätökset asiakasneuvottelutilanteessa

Webinaari sopii kaikille, jotka joutuvat pohtimaan, miten tuotteet ja palvelut hinnoitellaan sekä miten asiakasneuvotteluissa voidaan perustella oma hinnoittelu (vaikka se olisi hieman normaalia markkinahintaa korkeampi).

Kouluttajana toimii kauppatiet. tri, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy:sta. Toivo "Topi" Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, käytännönläheinen ja innostava kouluttaja, pienyrittäjien sparraaja sekä tietokirjailija.

Suomen Yrittäjien Jäsenhinta 85 € (+ alv) Normaalihinta 170 € (+ alv).

Ilmoittaudu 12.2 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/517ead73...
Peruutukset: Koulutuksen voi maksutta perua 12.2 saakka, minkä jälkeen perimme koko osallistumismaksun (tallenteen katseluoikeus).