Pk-yrityksen ja yrittäjän verotus -webinaari 2.3

Webinaari - vuorovaikutteinen verkkokoulutus 02.03.2018 klo 09:30 - 10:45. Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena. Tarvitset vain paikan, jossa on internet-yhteys ja äänentoistolla varustettu PC- tai Mac-tietokone. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToMeeting -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua.

Sisältö:

Verotuksen käsitteistä ja yleisesti verotuksen periaatteista (mm. tulolähdejaottelu)
Yrittäjän verotus yksityisenä elinkeinonharjoittajana ja eri henkilöyhtiömuodoissa
Osakeyhtiön ja osakkeenomistajan verotus
Osakeyhtiöyrittäjän verotus vs. henkilöyhtiöyrittäjän verotus
Optimaalinen osingonjakopolitiikka

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka tahdot oppia minimoimaan kokonaisverorasituksesi laillisin ja hyväksyttävin keinoin eli tahdot oppia verosuunnittelua. Koulutuksessa käydään esimerkin läpi ammatin- ja liikkeenharjoittajan, Ay:n, Ky:n ja etenkin listaamattoman osakeyhtiön omistajan verotus.

Kouluttajana toimii kauppatiet. tri, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy:sta. Toivo "Topi" Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, käytännönläheinen ja innostava kouluttaja, pienyrittäjien sparraaja sekä tietokirjailija.

Suomen Yrittäjien Jäsenhinta 85 € (+ alv) Normaalihinta 170 € (+ alv).

Ilmoittaudu 26.2 mennessä: https://www.yrittajat.fi/keski-suomen-yrittajat/a/tapahtumat/544948-pk-y...
Peruutukset: Koulutuksen voi maksutta perua 26.2 saakka, minkä jälkeen perimme koko osallistumismaksun (tallenteen katseluoikeus).