Google AdWords -webinaari 9.3

Webinaari - vuorovaikutteinen verkkokoulutus 09.03.2018 klo 09:30 - 10:45. Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena. Tarvitset vain paikan, jossa on internet-yhteys ja äänentoistolla varustettu PC- tai Mac-tietokone. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToMeeting -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua.

Sisältö

miten Google Adwords toimii
mitkä avainsanat tuovat myyntiä
kuinka kirjoitan tehokkaan mainoksen
Adwords-kampanjan optimointi

Varmista, että etsivä löytää juuri Sinun tuotteesi ja palvelusi!
AdWords-mainonta on tehokasta ja siihen kannattaa panostaa, koska henkilö on jo ”ostohousut jalassa” etsiessään tarvitsemaansa tuotetta tai palvelua verkossa. Tämän webinaarin jälkeen ymmärrät, miten Google Adwords toimii ja miten saat siitä mahdollisimman suuren hyödyn. Opit myös parhaat keinot kulutetun rahamäärän minimointiin. Koulutuksen jälkeen ymmärrät Googlen laatupistejärjestelmän, ja tiedät minne asiakkaat tulee ohjata. Koulutuksessa ohjeistetaan Google AdWordsin käyttöönotto ja hyödyntäminen. Koulutuksen materiaalia voit hyödyntää oman kampanjasi käynnistämisessä.

Kouluttajana toimii markkinointipäällikkö Olli Kopakkala, Ukko.fi. Olli Kopakkala perusti ensimmäisen verkkokauppansa 16-vuotiaana, minkä jälkeen osaamista nettimarkkinoinnin saralla on kertynyt niin omien yritysten kuin mm. Estimen, Tuloksen, Fonectan ja Into Group Oy:n palveluksessa. Olli Kopakkala on auttanut yli 200 yritystä nettimarkkinoinnin kehittämisessä.

Suomen Yrittäjien Jäsenhinta 85 € (+ alv) Normaalihinta 170 € (+ alv).

Ilmoittaudu 5.3 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/eeff789b...
Peruutukset: Koulutuksen voi maksutta perua 5.3 saakka, minkä jälkeen perimme koko osallistumismaksun (tallenteen katseluoikeus).