Google Analytics -webinaari 2.2

Webinaari - vuorovaikutteinen verkkokoulutus 02.02.2018 klo 09:30 - 10:45. Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena. Tarvitset vain paikan, jossa on internet-yhteys ja äänentoistolla varustettu PC- tai Mac-tietokone. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToMeeting -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua.

Sisältö

Google Analyticsin peruskäyttö
Mitkä luvut sinun tulisi osata unissasi
Myyntiliidien seuranta
Henkilökohtaisen hallintapaneelin luominen
Sähköposti-ilmoitusten asettaminen

Mistä vierailijat tulevat verkkosivuillesi, mikä heitä sivuillasi kiinnostaa?

Olli Kopakkala: "Yksi hienoimmista jutuista, mitä Google tarjoaa yrityksille."
Google Analytics on ilmainen työkalu, joka kuuluu jokaisen verkossa myyntiä tekevän yrityksen työkalupakkiin. Se kertoo, mistä ostavat asiakkaasi tulevat, mikä on ostajan ja satunnaisen selaajan ero. Analytics tarjoaa loputtoman määrän dataa, josta on osattava löytää oman toiminnan kannalta tärkeät luvut. Tässä koulutuksessa käymme läpi Google Analytics-työkalun perusteet sekä rakennamme yksinkertaisen hallintapaneelin, josta näet yhdellä silmäyksellä oman toimintasi kehittämisen kannalta tärkeimmät luvut. Koulutuksessa ohjeistetaan Google Analyticsin käyttöönotto ja hyödyntäminen.

Kouluttajana toimii markkinointipäällikkö Olli Kopakkala, Ukko.fi. Olli Kopakkala perusti ensimmäisen verkkokauppansa 16-vuotiaana, minkä jälkeen osaamista nettimarkkinoinnin saralla on kertynyt niin omien yritysten kuin mm. Estimen, Tuloksen, Fonectan ja Into Group Oy:n palveluksessa. Olli Kopakkala on auttanut yli 200 yritystä nettimarkkinoinnin kehittämisessä.

Suomen Yrittäjien Jäsenhinta 85 € (+ alv) Normaalihinta 170 € (+ alv).

Ilmoittaudu 29.1 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/88bd20be...
Peruutukset: Koulutuksen voi maksutta perua 29.1 saakka, minkä jälkeen perimme koko osallistumismaksun (tallenteen katseluoikeus).