Hakukoneoptimointi -webinaari 27.4

Webinaari - vuorovaikutteinen verkkokoulutus 27.04.2018 klo 09:30 - 10:45. Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena. Tarvitset vain paikan, jossa on internet-yhteys ja äänentoistolla varustettu PC- tai Mac-tietokone. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToMeeting -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua.

Sisältö:

miten hakukoneet toimivat
hakusanojen valinta
kotisivujen tekninen optimointi
luo sisältöä jota hakukoneet rakastavat
hanki mainetta ja linkkejä

Tee kotisivuistasi sellaiset, että hakukonerobotit löytävät ne!

Asiakkaat hakevat tietoa palveluistasi hakukoneista (Google, Bing, Yahoo jne). Google Adwords on tehokas tapa hankkia uusia asiakkaita, mutta joudut maksamaan jokaisesta klikkauksesta. Hakukoneoptimointi on ilmainen vaihtoehto. Tässä koulutuksessa käymme läpi hakukoneiden toimintaperiaatteita. Opit muokkaamaan kotisivuistasi sellaiset, että potentiaaliset asiakkaasi löytävät sinut. Koulutuksessa ohjeistetaan hakukoneoptimoinnin hyödyntäminen (taso: perusteet).

Kouluttajana toimii markkinointipäällikkö Olli Kopakkala, Ukko.fi. Olli Kopakkala perusti ensimmäisen verkkokauppansa 16-vuotiaana, minkä jälkeen osaamista nettimarkkinoinnin saralla on kertynyt niin omien yritysten kuin mm. Estimen, Tuloksen, Fonectan ja Into Group Oy:n palveluksessa. Olli Kopakkala on auttanut yli 200 yritystä nettimarkkinoinnin kehittämisessä.

Suomen Yrittäjien Jäsenhinta 85 € (+ alv) Normaalihinta 170 € (+ alv).

Ilmoittaudu 23.4 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/750a5922...
Peruutukset: Koulutuksen voi maksutta perua 23.4 saakka, minkä jälkeen perimme koko osallistumismaksun (tallenteen katseluoikeus).