Ota Excel haltuun! -webinaari 9.2

Webinaari -vuorovaikutteinen verkkokoulutus 09.02.2018 klo 09:30 - 10:45. Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena. Tarvitset vain paikan, jossa on internet-yhteys ja äänentoistolla varustettu PC- tai Mac-tietokone. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToMeeting -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua.

Excelin tärkeimmät niksit opetellaan tekemällä asiakasrekisteri. Tämä on hyvin havainnollinen ja käytännönläheinen webinaari.

Sisältö

Tehokkaan asiakasrekisterin luominen Exceliin
Asiakasrekisterin hallinta
Sähköpostilistojen luominen
Excelin kaavojen ja funktioiden hyödyntäminen
Kaavioiden luominen
Asiakasrekisterin lajittelu ja suodatus
Yhteenvetojen luominen asiakasrekisteristä

Kouluttajana toimii konsultti Arja Kuukkanen, Powen Oy. Arjan intohimona on Excel! Hän on valmentanut suurella sydämellä jo yli 20 vuotta. Tuhansille Excel-käyttäjille on avautunut täysin uusi maailma ja helpompi arki. Erityiskiitosta Arja saa asiakkailta käytännönläheisestä ja ihmisläheisestä toimintatavastaan.

Suomen Yrittäjien Jäsenhinta 85 € (+ alv) Normaalihinta 170 € (+ alv).

Ilmoittaudu 5.2 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/813c094b...
Peruutukset: Koulutuksen voi maksutta perua 5.2 saakka, minkä jälkeen perimme koko osallistumismaksun (tallenteen katseluoikeus).