Digivalmennus: Yrityksen tietosuoja 27.3

EU:n tietosuoja-asetus astuu voimaan 25. toukokuuta. Ennen sitä yrityksissä pitäisi huolehtia henkilötietojen käsittelystä ja etenkin siitä, ettei tietoja pääse vääriin käsiin.​​​​​​​ #Digijohtajaksi! -hanke tarjoaa yrittäjille tiiviin tietopaketin siitä, kuinka yrittäjän kannattaa muutokseen valmistautua.

Kaksiosaisen valmennuksen aiheita ovat:

Yleistietoa yrityksen tietosuojasta
Mihin tietosuoja perustuu ja mitä sillä halutaan saavuttaa?
Mitä tietosuoja merkitsee yritys-/liiketoiminnan kannalta?
Miten tietosuojan käsitteet tulisi kyetä ottamaan huomioon liiketoiminnassa?

1. koulutuspäivä: Tietosuoja osaksi yrityksen liiketoimintaa

Aika: ti 27.3.2018 klo 8.30-11.30
Paikka: JAMK IT-Instituutti, Dynamo, Piippukatu 2, 5. krs, tila D505

2. koulutuspäivä: Välineet tietosuojariskien arviointiin

Aika: ke 18.4.2018 klo 8.30-11.30
Paikka: JAMK IT-Instituutti, Dynamo, Piippukatu 2, 5. krs, tila D505

Kohderyhmä: mikro- ja Pk-yritykset,  jotka ovat asiasta kiinnostuneet. Mukaan mahtuu 20 hlö ja ilmoittautuminen alkaa 8.2.2018. Tapahtumassa on kahvitarjoilua. Hinta 100€ (0% alv).

Kouluttajana Tuukka Laava, Jyväskylän ammattikorkeakoulu/ JYVSECTEC. Tuukka työskentelee Jyväskylän ammattikorkeakoulussa ja JYVSECTEC:ssä asiantuntijan ja projektipäällikön tehtävissä. Työssään hän toimii muun muassa liikkeenjohdon konsultointiin ja koulutukseen liittyvissä asiakastoimeksiannoissa sekä erilaisissa T&K-projekteissa ja tutkintokoulutuksissa. JYVSECTEC (Jyväskylä Security Technology)on Jyväskylän ammattikorkeakoulun IT-instituuttiin kuuluva kyberturvallisuuden tutkimus-, kehitys- ja koulutuskeskus, joka tarjoaa yrityksille ja yhteisöille kyberturvallisuusharjoituksia sekä erilaisia tieto- ja kyberturvallisuuden alaan liittyviä palveluita.