Keski-SuomiOn Go–seminaari 6.3

Maaseudun kasvua ja hyvinvointia tuetaan, jotta koko Keski-Suomi voisi hyvin. Tarjolla on rahoitusta ja ratkaisuja juuri sinulle, olit sitten yrittäjä, tilallinen tai asukas, joka haluaa tehdä kotipaikkakunnastaan entistä viihtyisämmin.

Keski-SuomiOn Go II -seminaari 6.3. klo 9.00 - 16.30
Paikka: Priimus, auditorio Pruuvi, Taulumäentie 45, Jyväskylä

Tarinat eri puolilta Keski-Suomea kertovat, mikä kaikki on mahdollista - jotta voisimme hyvin. Päivän ohjelmassa valtakunnallisnen kylähullu johdattelee meidän hyvän elämään ja Riitta-Liisa Kanniainen puolestaan myönteiseen ajatteluun.  Kehittäjätorilla tapaat maaseudun toimijoita ja voit etsiä itsellesi uuden kehittäjäkumppanin. Neste Lintulahden yrittäjä Markku Väisänen kertoo yrityksen kasvutarinan. Maaseuturahaston toimijat kertovat, millaisia hyötyä ja hyvinvointia hankkeilla on maaseudulle.

Ohjelma

9.00–10.00      Oma hyvä elämä. Mikä on riittävästi? Valtakunnallinen kylähullu Matti Hämäläinen / Kylältä kylille, kylähullun tapaan-hanke

10.00–11.00    Täsmäiskuja sydämelle – opi käyttämään sydäniskuria ammattilaisen opissa. Piia Flink-Liimatainen, Keski-Suomen sydänpiiri / KanDee-hanke

11.00–12.00    Lounas (omakustanteinen)

12.00–13.00    Kehittäjätori avoinna ja kahvitarjoilu

13.00–13.15    Iltapäiväosion avaus. Ulla Mehto-Hämäläinen, Keski-Suomen ELY-keskus

13.15–14.00    Hyödynnä tunnetilat ja myönteinen ajattelu työssä ja vapaa-ajalla – konkreettisia keinoja. Riitta-Liisa Kanniainen, Taikapuhe Oy

14.00–14.30   Miten maaseutuohjelma tukee hyvinvointia? Lauri Hyttinen, Maaseutuverkostopalvelut

14.45–15.15   Maaseuturahoituksen ajankohtaiset. ELY-keskus ja Leader-ryhmät

Tietoisku Välitä viljelijästä –hankkeesta. Eila Eerola, Mela / Välitä viljelijästä-hanke

15.15–15.45    Case Neste Lintulahti. Yrittäjä Markku Väisänen, Neste Lintulahti

15.45–16.15    Talkshow: Hankkeilla hyödyksi, yhteistyöllä hyvinvoinniksi

- Markkulan Marjatila ja Huvilaranta Oy, Katri-Maija Heikkinen
- Hyvinvointia maatilalta, Laura Kymäläinen ja Salla Partala
- Pure Toivakka, Leeni Minkkinen
- Retkeilyreitit maailmankartalle, Mirva Leppälä

Tilaisuuden päätös ja hyvää kotimatkaa!

Kahvitusten varaamiseksi ilmoittautumiset pyydetään ma 26.2.2018 mennessä.
Ilmoittaudu mukaan: https://www.webropolsurveys.com/S/E288221E0493FFC6.par
Tilaisuuden järjestää Keski-Suomen ruokaketjun koordinaatio ja Sykettä-viestintähanke