Tehokas reittien ja työn suunnittelu 13.3

Digitaaliset välineet ja palvelut helpottavat yritysten reittien ja työn suunnittelua. Liikkuvassa työssä optimaalisen reitin ja työtehtävien suunnittelu säästää kustannuksia ja aikaa. Kohtuulliset hinnat mahdollistavat digitaalisten välineiden ja palveluiden käytön pienille yrityksille. Tule kuuntelemaan esimerkkejä millaisia palveluja voisit liiketoiminnassasi hyödyntää.

Milloin: 13.03.2018 klo 12.30–16.30
Missä: Lea Pulkkisen sali, Jyväskylän yliopisto (Agora-rakennus), Mattilanniemi 2, 40100 Jyväskylä

Mitä? Asiantuntijoiden esityksiä digitaalisista ratkaisuista, joiden avulla reitit ja/tai työn teko voidaan suunnitella ja raportoida paremmin. Tapahtuman lopuksi mahdollisuus kokeilla käytännössä esiteltyjä ratkaisuja. Huom! Jos haluat kokeilla palveluita, niin ota älykännykkä, tabletti tai läppäri mukaan!

Kenelle? Mm. hoivapalvelut, huoltoliikkeet, kauppa- ja teollisuusalat, kuljetus- ja rakentamisala ja liikkuvat ammatinharjoittajat (nuohoajat, myyjät jne.).

Ohjelma ja asiantuntijat tarkentuvat myöhemmin. Mukana mm. asiantuntija Jukka Toivanen (Silvasti Software Oy / LogiApps) ja asiantuntija Aitio Finland yrityksestä. Tuotekehityspäällikkö Toivanen vastaa LogiAppsin mobiilisovelluksesta ja optimointiteknologiasta.

Ilmoittaudu tästä: https://www.jyu.fi/digipolku/ilmoittautuminen