Pivot-raportointi Excelillä -webinaari 25.5

Haluatko rakentaa toimivan ja ketterän raportoinnin? Haluatko yllättää Excelin monipuolisilla raportointityökaluilla?

Koulutus soveltuu sinulle, joka muokkaat ja yhdistät dataa sekä haet niistä oleellista tietoa. Haluat säästää aikaa ja kätevästi käsitellä isoja aineistoja Excelin helppojen ominaisuuksien avulla. Koulutuksesta saat kattavan paketin aineiston käsittelyyn liittyvistä työkaluista ja paljon muita aikaa säästäviä vinkkejä, joiden avulla saat varmuutta Excelin käyttöön.

Sisältö

Lähdeaineisto ja ulkoiset tietolähteet
Pivot-taulukon luominen ja muokkaaminen
Laskenta
Ryhmittely, lajittelu ja suodatus
Osittajat, aikajana
Pivot-kaavio
Päivittäminen

Kouluttajana toimii konsultti Arja Kuukkanen, Powen Oy. Arjan intohimona on Excel! Hän on valmentanut suurella sydämellä jo yli 20 vuotta. Tuhansille Excel-käyttäjille on avautunut täysin uusi maailma ja helpompi arki. Erityiskiitosta Arja saa asiakkailta käytännönläheisestä ja ihmisläheisestä toimintatavastaan.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 25.5 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 21.5 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/0c586a89...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne on katsottavissa kuuden viikon ajan.

Webinaarin tallenteeseen on mahdollisuus ostaa katseluoikeus myös webinaarin jälkeen. Tallenteen katseluoikeus on myynnissä kaksi viikkoa webinaarin päivämäärästä. Tilaukset osoitteella koulutus@yrittajat.fi , ilmoita tilauksen yhteydessä laskutusosoite (lasku postitise tai verkkolaskuna mahdollinen) ja Y-tunnus ja/ai SY:n jäsennumero. Myös tämä tallenne on katsottavissa kuuden viikon ajan webinaarin päivämäärästä.