Saatko kuulijasi haluamaan lisää? – Näin teet hyvän hissipuheen -webinaari 30.5

Osaatko sanoa yhdellä tai korkeintaan kahdella lauseella mitä tarjoat sekä miten asiakkaasi siitä hyötyvät? Useimmiten ihmisten kanssa keskustellessa vastaukset siihen, mitä he tekevät, ovat hieman epämääräisiä ja vähintäänkin se, mitä asiakas siitä saa, jää epäselväksi. Ensivaikutelma on tärkeä, ja jo yhdellä lauseella voit muuttaa sen, kiinnostuuko keskustelukumppanisi sinusta.

Kohtaamme kuitenkin ihmisiä jatkuvasti erilaisissa tilaisuuksissa, niin tuttuja ja tuntemattomia. Koskaan emme tiedä, onko kohtaamamme ihminen meille potentiaalinen asiakas. Tai vaikka hän ei olisikaan, niin onnistuttuasi jäämään mieleen hyvällä hissipuheella, voi hän suositella sinua jollekin, joka tarvitsisi palveluitasi.

Hyvä hissipuhe on yksinkertainen, helposti ymmärrettävä ja jää mieleen. Tämä webinaari tarjoaa yksinkertaiset ja selkeät vinkit hyvän hissipuheen laatimiseen.

Millainen on hyvä hissipuhe?
Millaisen vaikutuksen haluat saada aikaan?
Konkreettiset vinkit hissipuheen laatimiseen

Webinaarin kouluttaja Ulla Vilkman on ollut yrittäjä vuodesta 2005 lähtien. Työurallaan hän on toiminut markkinoinnin, myynnin, kouluttamisen ja erilaisten henkilöstön kehittämisprojektien parissa. Tällä hetkellä hän toimii konsulttina Timanttia Consultingissä sekä Master Suomella.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 30.5 klo 14.00-15.15. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 27.5 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/f79c2e90...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne on katsottavissa kuuden viikon ajan.

Webinaarin tallenteeseen on mahdollisuus ostaa katseluoikeus myös webinaarin jälkeen. Tallenteen katseluoikeus on myynnissä kaksi viikkoa webinaarin päivämäärästä. Tilaukset osoitteella koulutus@yrittajat.fi , ilmoita tilauksen yhteydessä laskutusosoite (lasku postitise tai verkkolaskuna mahdollinen) ja Y-tunnus ja/ai SY:n jäsennumero. Myös tämä tallenne on katsottavissa kuuden viikon ajan webinaarin päivämäärästä.