Suosittelu ja tarina markkinoinnissa -webinaari 18.5

Markkinoitko ihmisille vai eläimille? Eläimet tunnistavat muotoja, hajuja ja makuja. Ihmiset taas kokevat maailman tarinoiden kautta.

Onko sinun yritykselläsi tarina jota kerrotaan eteenpäin?
Luotko asiakkaillesi kokemuksia, jotka he muistavat ikuisesti?
Tuleeko suurin osa asiakkaistasi suositusten perusteella?

Jokaisella yrityksellä, tuotteella ja palvelulla tulisi olla ainutkertainen tarina. Tässä webinaarissa käydään läpi, miten oma tarina kirkastetaan.

Webinaarin tarkoituksena on tuottaa yrityksellesi selvää mitattavaa hyötyä, ei brändiarvoa ja muuta liirum laarumia. Webinaarin case-esimerkit perustuvat maailmalla menestyneisiin yrityksiin, mutta myös esimerkiksi kotimaiseen UKKO.fi:hin, jonka käyttäjistä kolmasosa liittyy palveluun ystävänsä suosittelemana. Järjestelmällinen suosittelujen hakeminen, asiakkaiden odotusten ylittäminen ja toiminnan tarinallistaminen takaa yrityksen kasvun.

Kouluttajana markkinointipäällikkö Olli Kopakkala, UKKO Work. Olli Kopakkala perusti ensimmäisen verkkokauppansa 16-vuotiaana, minkä jälkeen osaamista nettimarkkinoinnin saralla on kertynyt niin omien yritysten kuin mm. Estimen, Tuloksen, Fonectan ja Into Group Oy:n palveluksessa. Olli Kopakkala on auttanut satoja yrityksiä nettimarkkinoinnin kehittämisessä. Olli on käytännön markkinointityössä hyödyntänyt suosittelua ja tarinaa ja vakuuttaa niiden soveltuvan hyvin pienyrityksen markkinointipalettiin.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 18.5 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 14.5 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/48a61b99...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne on katsottavissa kuuden viikon ajan.

Webinaarin tallenteeseen on mahdollisuus ostaa katseluoikeus myös webinaarin jälkeen. Tallenteen katseluoikeus on myynnissä kaksi viikkoa webinaarin päivämäärästä. Tilaukset osoitteella koulutus@yrittajat.fi , ilmoita tilauksen yhteydessä laskutusosoite (lasku postitise tai verkkolaskuna mahdollinen) ja Y-tunnus ja/ai SY:n jäsennumero. Myös tämä tallenne on katsottavissa kuuden viikon ajan webinaarin päivämäärästä.