Google Analytics -webinaari 23.11

Tiedätkö, mistä vierailijat tulevat verkkosivuillesi, mikä heitä sivuillasi kiinnostaa?

Google Analytics on ilmainen työkalu, joka kuuluu jokaisen verkossa myyntiä tekevän yrityksen työkalupakkiin. Se kertoo muun muassa mistä ostavat asiakkaasi verkkosivuille tulevat ja mikä on ostajan ja satunnaisen selaajan ero. Analytics tarjoaa loputtoman määrän dataa, josta on osattava löytää oman toiminnan kannalta tärkeät luvut.

Tässä koulutuksessa käymme läpi Google Analytics-työkalun perusteet sekä rakennamme yksinkertaisen hallintapaneelin, josta näet yhdellä silmäyksellä oman toimintasi kehittämisen kannalta tärkeimmät luvut. Koulutuksessa ohjeistetaan Google Analyticsin käyttöönotto ja hyödyntäminen.

Opit

Google Analyticsin peruskäyttö
Mitkä luvut sinun tulisi osata unissasi
Myyntiliidien seuranta
Henkilökohtaisen hallintapaneelin luominen
Sähköposti-ilmoitusten asettaminen

Koulutus on tarkoitettu yrittäjille ja yritysten työntekijöille, jotka eivät ole aiemmin käyttäneet Google Analyticsiä tai ovat käyttäneet sitä vähän. Sinulla olisi hyvä olla Google Analytics -tili luotuna, jotta saat koulutuksesta eniten irti.

Kouluttajana markkinointipäällikkö Olli Kopakkala, UKKO Work
Olli Kopakkala perusti ensimmäisen verkkokauppansa 16-vuotiaana, minkä jälkeen osaamista nettimarkkinoinnin saralla on kertynyt niin omien yritysten kuin mm. Estimen, Tuloksen, Fonectan ja Into Group Oy:n palveluksessa. Olli Kopakkala on auttanut yli 200 yritystä nettimarkkinoinnin kehittämisessä.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 23.11 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 21.11 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/e572e5a4...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.