Hakukoneoptimointi -webinaari 2.11

Tee kotisivuistasi sellaiset, että hakukonerobotit löytävät ne!

Asiakkaat hakevat tietoa palveluistasi hakukoneista (Google, Bing, Yahoo jne). Google Adwords on tehokas tapa hankkia uusia asiakkaita, mutta joudut maksamaan jokaisesta klikkauksesta. Hakukoneoptimointi on ilmainen vaihtoehto.

Tässä koulutuksessa käymme läpi hakukoneiden toimintaperiaatteita. Opit muokkaamaan kotisivuistasi sellaiset, että potentiaaliset asiakkaasi löytävät sinut.

Opit

miten hakukoneet toimivat
moten valita hakusanoja
kotisivujen teknistä optimointia
luomaan sisältöä jota hakukoneet rakastavat
hankimaan mainetta ja linkkejä

Koulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat oppia hakukoneoptimoinnin perusteet.

Kouluttajana markkinointipäällikkö Olli Kopakkala, UKKO Work
Olli Kopakkala perusti ensimmäisen verkkokauppansa 16-vuotiaana, minkä jälkeen osaamista nettimarkkinoinnin saralla on kertynyt niin omien yritysten kuin mm. Estimen, Tuloksen, Fonectan ja Into Group Oy:n palveluksessa. Olli Kopakkala on auttanut yli 200 yritystä nettimarkkinoinnin kehittämisessä.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 2.11 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 31.10 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/ab2e70c1...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.