Kun kauppa ei kannata – yrittäjän turva vaikeina aikoina -webinaari 17.10

Millainen on yrittäjän sosiaaliturva, kun firmalla ei menekään hyvin? Voiko yritystoimintaa jatkaessa saada tukea, että saa voita leivän päälle? Milloin yrittäjä voi saada työttömyysturvaa? Näihin kysymyksiin vastataan tässä Suomen yrittäjien webinaarissa.

Webinaari on tarkoitettu kaikille yrittäjille, joita aihepiiri kiinnostaa.

Kouluttajana työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén, Suomen Yrittäjät
Harri Hellstén on toiminut Suomen Yrittäjissä juristina yhdeksän vuoden ajan neuvoen ja kouluttaen yrittäjiä heidän sosiaaliturvassaan sekä pyrkien vaikuttamaan siihen, että yrittäjilläkin olisi oikeus toimeentulon turvan, kun elämä yllättää.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena keskiviikkona 17.10 klo 14.00-15.15. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 15.10 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/d8f12412...

Hinta: Suomen Yrittäjien jäsenille maksuton, muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.