Mainosta Facebookissa -webinaari 31.8

Facebook - toiseksi tehokkain markkinointikanava verkossa! Mutta saatko Facebookista tehokkaita myyntidiilejä ja erotatko ostavat asiakkaat satunnaisista tykkääjistä? Tässä koulutuksessa käymme läpi, miten saat mainoseuroillesi parhaan mahdollisen vastineen. Koulutuksen lopputuloksena osaat tehdä omalle yrityksellesi kustannustehokkaan Facebook-myyntikoneen.

Opit mm.

miten Facebook-mainonta toimii
miten tehdä asiakkaiden sitouttamista
miten hyödyntää omien fanien tykkäyksiä myynnissä
miten Facebook-mainonnan tehoa voi mitata
miten hyödynnät video-mainontaa Facebookissa

Koulutus on tarkoitettu niille, jotka tahtovat oppia perusteet Facebookin hyödyntämisestä myynnin edistämisessä sekä rakentaa yritykselleen Facebook-mainoskampanjan.

Kouluttajana markkinointipäällikkö Olli Kopakkala, UKKO Work
Olli Kopakkala perusti ensimmäisen verkkokauppansa 16-vuotiaana, minkä jälkeen osaamista nettimarkkinoinnin saralla on kertynyt niin omien yritysten kuin mm. Estimen, Tuloksen, Fonectan ja Into Group Oy:n palveluksessa. Olli Kopakkala on auttanut yli 200 yritystä nettimarkkinoinnin kehittämisessä.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 31.8 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 29.8 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/bd4f4882...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.