Myynnin kannattavuus ja hinnoittelu -webinaari 26.10

Ovatko tuotteittesi tai palveluidesi hnnat kannattavia? Ymmärrätkö miten antamasi alennukset vaikuttavat myyntikatteeseen? Kaipaatko neuvoja hinnoittelun perusteluksi? Muun muassa näistä aiheista opit tässä webinaarissa.

Sisältö

Katelaskentaa ja myyntikate % tulkintaa
Hinnoittelun kannattavuuslaskelmat
Myynti- ja hinnoitteluperustelut ja -päätökset asiakasneuvottelutilanteessa

Webinaari sopii kaikille, jotka joutuvat pohtimaan, miten tuotteet ja palvelut hinnoitellaan sekä miten asiakasneuvotteluissa voidaan perustella oma hinnoittelu (vaikka se olisi hieman normaalia markkinahintaa korkeampi).

Kouluttajana KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy
Toivo "Topi" Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, käytännönläheinen ja innostava kouluttaja, pienyrittäjien sparraaja sekä tietokirjailija.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 26.10 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 24.10 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/6e215b7a...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.