PK-yrityksen arvonmääritys -webinaari 16.11

Oletko ostamassa tai myymässä yritystä? Pohditko muutoin oman yrityksesi arvoa? Kysytäänkö sinulta neuvoa yrityksen arvonmäärityseen?

Tässä webinaarissa opit mm.

Eri arvonmääritysmenetelmiä (substanssiarvo ja tuottoarvo)
Arvonmääritystä kertoimien avulla (tilikauden voitto- ja liikevoittokertoimien avulla)
Oman pääoman arvon ja liiketoiminnan arvon eron

Webinaarin kohderyhmänä ovat yrittäjät, jotka haluavat ymmärtää, miten oman yrityksen arvo muodostuu sekä asiantuntijat (esim. tilitoimistot), jotka auttavat ja konsultoivat yrittäjiä yrityksen arvonmääritykseen ja yrityskauppoihin liittyvissä asioissa.

Kouluttajana KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy
Toivo "Topi" Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, käytännönläheinen ja innostava kouluttaja, pienyrittäjien sparraaja sekä tietokirjailija.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 16.11 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 14.11 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/602dbd49...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.