Sosiaalisen median markkinoinnin ABC -webinaari 21.8

Oletko ihmetellyt, miksi kallis lehti-ilmoituksesi ei tuo enää lisää asiakkaita? Kyselevätkö asiakkaasi, onko sinulla Facebook-sivuja? Oletko miettinyt, että miten Facebookia ja muita sosiaalisen median (some) kanavia pystyy käyttämään yritykseen markkinoinnissa?

Webinaarissa käydään läpi perustasolla, missä sosiaalisen median markkinointi menee tällä hetkellä, miten sosiaalisen median kanavat eroavat toisistaan, mistä kannattaa aloittaa ja mihin panostaa. Webinaarissa tutustutaan yleisimpien somekanavien käyttötarkoituksen sekä niiden tarjoaman vaikuttamismahdollisuuden yrityksille. Neuvomme lopuksi, miten Facebookiin perustetaan oma yritystili ja miten siellä kannattaa aloittaa viestimään ja mainostamaan.

Webinaarin jälkeen ymmärrät, miten sosiaalinen media toimii yrityksen markkinoinnin kannalta ja miten se eroaa perinteisestä mediasta. Opit parhaimmat kikkakolmoset, mitä asioita kannattaa huomioida ja miten tehdä tuloksellista somemarkkinointia. Koulutuksessa käydään läpi case-esimerkkejä eri aloilta (B2B & B2C).

Sisältö

Millaista kohderyhmää eri sosiaalisen median kanavista löytää
Millaista on hyvä somesisältö
Tavoitteet, kohderyhmä ja mittarit
Miten sisällön saa näkymään paremmin
Pikaohjeet Facebook-sivun luomiseen yritykselle
Facebook-mainontaa pähkinänkuoressa

Koulutus on tarkoitettu sinulle, jos haluat perustaa yrityksellesi sosiaalisen median sivut tai ryhtyä paremmin hyödyntämään jo olemassa olevia, etkä tiedä mistä aloittaa, tämä verkkokoulutus on sinulle. Et tarvitse teknisiä esitietoja, mutta olisi hyvä, että sosiaalinen media olisi tuttu edes yksityiskäytössä ja olet halukas oppimaan. Koska Facebook on Suomen suurin sosiaalinen media käyttäjämäärällä mitattuna (2 milj. käyttäjää) pääpaino webinaarissa on tässä kanavassa.

Kouluttajana digimarkkinoinnin asiantuntija ja strategi Pinja Lehtman, Grapevine Media Oy. Digimarkkinoinnin maailma on tullut tutuksi yli 15 vuoden ajalta ja sosiaalinen media on ollut osana työnkuvaa yli kuusi vuotta. Toiminut aikaisemmin mm. Nissanin Pohjoismaiden sosiaalisen median ja digitaalisen viestinnän päällikkönä useita vuosia sekä yksityisyrittäjänä yli kuusi vuotta kehittäen pk-yritysten liiketoimintaa, markkinointia ja myyntiä - erityisesti digitaalisella puolella.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena tiistaina 21.8 klo 9.30-11.00. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 19.8 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/8dc91a9e...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.