Sukupolvenvaihdoksen verotus -webinaari 14.11

Harkitsetko yrityksen siirtämistä lapselle tai muulle henkilölle? Sukupolvenvaihdoksiin on aina syytä valmistautua huolella ja ajan kanssa. Osakkeiden omistuksen siirto voidaan toteuttaa usealla eri tavalla, ja valittu toteuttamistapa vaikuttaa veroseuraamuksiin. Webinaarissa käydään läpi erilaisten vaihtoehtojen peruskysymyksiä verotuksen osalta keskittyen osakeyhtiöiden luovutuksiin.

Kouluttajana veroasiantuntija Sanna Linna-Aro, Suomen Yrittäjät
Sanna Linna-Aro toimii Suomen Yrittäjissä juristina keskittyen yrittäjien verokysymysten edunvalvontaan sekä neuvontaan ja kouluttamiseen.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena keskiviikkona 14.11 klo 14.00-15.00. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 12.11 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/b64acf87...

Hinta: Suomen Yrittäjien jäsenille maksuton, muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.