Suosittelu ja tarina markkinoinnissa -webinaari 14.12

Markkinoitko ihmisille vai eläimille? Eläimet tunnistavat muotoja, hajuja ja makuja. Ihmiset taas kokevat maailman tarinoiden kautta.

Onko sinun yritykselläsi tarina, jota kerrotaan eteenpäin?
Luotko asiakkaillesi kokemuksia, jotka he muistavat ikuisesti?
Tuleeko suurin osa asiakkaistasi suositusten perusteella?

Jokaisella yrityksellä, tuotteella ja palvelulla tulisi olla ainutkertainen tarina. Tässä webinaarissa käydään läpi, miten oma tarina kirkastetaan.

Webinaarin tarkoituksena on tuottaa yrityksellesi selvää mitattavaa hyötyä, ei brändiarvoa ja muuta liirum laarumia. Webinaarin case-esimerkit perustuvat maailmalla menestyneisiin yrityksiin, mutta myös esimerkiksi kotimaiseen UKKO.fi:hin, jonka käyttäjistä kolmasosa liittyy palveluun ystävänsä suosittelemana.

Järjestelmällinen suosittelujen hakeminen, asiakkaiden odotusten ylittäminen ja toiminnan tarinallistaminen takaa yrityksen kasvun.

Kouluttajana markkinointipäällikkö Olli Kopakkala, UKKO Work
Olli Kopakkala perusti ensimmäisen verkkokauppansa 16-vuotiaana, minkä jälkeen osaamista nettimarkkinoinnin saralla on kertynyt niin omien yritysten kuin mm. Estimen, Tuloksen, Fonectan ja Into Group Oy:n palveluksessa. Olli Kopakkala on auttanut yli 200 yritystä nettimarkkinoinnin kehittämisessä.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 14.12 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 12.12 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/2dcd734f...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.