Tuloslaskelman ja taseen perusteet -webinaari 24.8

Tuloslaskelman ja taseen lukujen ymmärtäminen ovat jokaiselle yrittäjälle välttämätöntä osaamista, jotta tiedät yrityksesi taloudellisen tilan, osaat tulkita tilitoimiston raportteja, puhut samaa kieltä tilitoimistosi edustajan kanssa ja vältyt monilta mokilta!

Webinaarissa opit

miten tuloslaskelmaa luetaan (suoriteperusteisuus vs. maksuperusteisuus),
mitä tase sinulle kertoo yrityksestäsi,
mitä sinun tulisi tuloslaskelmasta ja taseesta tarkistaa.

Koulutus soveltuu yhtä lailla aloittelevalle kuin kokeneellekin yrittäjälle sekä työntekijöille, sillä jokaisen yrittäjän ja yrityksen avainhenkilön on tärkeää välillä tarkistaa talousjohtamisen ja talouden ymmärtämisen suuntamerkit.

Kouluttajana KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy
Toivo "Topi" Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, käytännönläheinen ja innostava kouluttaja, pienyrittäjien sparraaja sekä tietokirjailija.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 24.8 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 22.8 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/efe1772f...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.