Brändi omistaja-arvon kasvattamisessa ja yrityskaupassa -webinaari 9.11

Miksi brändi on yksi yrityksen tärkeimmistä resursseista? Miten brändiä käytetään työkaluna liiketoiminnan ja yrityksen omistaja-arvon kehittämisessä? Mitä jokaisessa yrityksessä voidaan tehdä vahvan ja arvokkaan brändin rakentamiseksi? Miksi on tärkeää ottaa brändi huomioon yrityskaupassa? Entä millaisia brändejä kannattaa ostaa, ja miten ostaja voi tukea brändillä nopeaa arvon nousua? Webinaari antaa näihin kysymyksiin konkreettisia vastauksia, käytännön toimintamalleja ja havainnollistavia case-esimerkkejä.

Webinaari antaa arvokasta tietoa erityisesti omistajayrittäjille, yritysten osakkaille, liiketoimintajohdolle ja hallitusten jäsenille.

Kouluttajana Petri Uusitalo, Bränditoimisto Sold Oy.
Petri on toiminut markkinoinnin ja brändin kirkastamisen asiantuntijatehtävissä yli 30 vuotta. Hän konsultoi niin suuria kuin pk-yrityksiä, opettaa brändin johtamista Markkinointi-instituutissa ja Petrin brändiaiheiset webinaarit Suomen Yrittäjille ovat keränneet kiitosta. Mainostajien Liitto julkaisi 2014 hänen kirjansa Brändi & Business.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena perjantaina 9.11 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 7.11 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/795ed04a...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.