Excelin perusteet -webinaari 20.11

Kammottaako Excelin käyttö? Eikö taulukon tekeminen onnistu, vaikka kuinka yrität? Onko kaavioiden luominen hukassa? Miten ne funktiot toimivatkaan? Excelin perusteet -webinaarissa saat vastauksia mm. näihin kysymyksiin!

Opit mm.

Mitä tulee huomioida, kun luot Excel-taulukon tai käytät valmista taulukkoa

Taulukon luominen ja muokkaaminen
Tiedon tyypit (luku, teksti, päivämäärä)
Työkirjan/taulukon tallentaminen, kopiointi ja siirtäminen
Tulostusasetukset ja tulostaminen

Miten hyödyntää sujuvasti peruskaavoja ja funktioita

Kaavan luominen ja kopiointi
Helpot lasku- ja tekstifunktiot

Kaaviot: pylväskaavio, ympyräkaavio
Lajittelu, pikasuodatus

Koulutus soveltuu sinulle, jos et juurikaan ole käyttänyt Exceliä ja haluat oppia sen tehokkaan peruskäytön.

Kouluttajana konsultti Arja Kuukkanen, Powen Oy.
Arjan intohimona on Excel! Hän on valmentanut suurella sydämellä jo yli 20 vuotta. Tuhansille Excel-käyttäjille on avautunut täysin uusi maailma ja helpompi arki. Erityiskiitosta Arja saa asiakkailta käytännönläheisestä ja ihmisläheisestä toimintatavastaan.

Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokoulutuksena tiistaina 20.11 klo 9.30-10.45. Voit osallistua myös iOS/Android/Windows -älypuhelimella tai tabletilla. Tarvittava maksuton GoToWebinar -sovellus on tällöin ladattava sovelluskaupasta ja asennettava ennen tilaisuuden alkua. Osallistuminen on helppoa. Saat ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Rekisteröidy webinaariin jo tänään ja ole kilpailijoitasi edellä! Ilmoittautuminen 18.11 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/622fda2c...

Hinta: Jäsenille 85 € (+ alv), muille 170 € (+ alv)
Hintaan sisältyy koulutuksen lisäksi  videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.