KeHO Areena 24.10

Aika: 24.10.2018 klo 11.30-14.30
Paikka: Paviljonki, Wolmar-sali, Lutakonaukio 12, 40100 Jyväskylä

Miten tehdä hyvinvointitaloudesta bisnestä? Tuotatko hyvinvointipalvelua? Haluatko kehittää toimintaasi eteenpäin? Tunnistatko hyvinvointitalouden mahdollisuuksia? KeHO Areena on oikea paikka juuri sinulle kehittää bisnestäsi! KeHO Areena on uudenlainen Kasvu Open Karnevaalin oheistapahtuma, joka toteutetaan haaste- ja innovaatiokilpailun muodossa. Siis mikä?

Käänteisesti pitchataan neljä erilaista hyvinvointihaastetta, joissa piilee bisneksen ja innovaatioiden mahdollisuus (kts. alla).
Jokainen yritys tai tiimi lähtee ratkomaan valitsemaansa haastetta.
KeHO-verkoston asiantuntijat ovat käytettävissä ja ratkaisuja haetaan yhdessä kehittäen.
Tavoitteena on, että syntyvistä ratkaisuista ja innovaatioista löytyy oikeasti potentiaalia liiketoimintaan.
Parhaat ratkaisut palkitaan tuotekehitystä ja hyvinvointia edistävin palkinnoin!

Ei siis mikään perinteinen seminaari, vaan oikea hihojen käärimisen paikka!

KeHO-verkoston sosiaali-, terveys-, ja liikunta-alan asiantuntijat ovat valinneet ratkottaviksi seuraavat neljä haastetta:

Liikuta liikkumattomia
Vähennä lasten ja nuorten yksinäisyyttä
Auta osatyökykyisiä löytämään työpaikka
Motivoi iäkkäät kuntoutukseen

Tarkemmat kuvaukset haasteista ja tilaisuuden ohjelmasta löydät oheisesta esitteestä sekä KeHOn verkkosivuilta. Tapahtumaan voi osallistua myös ilman haastekilpailuun osallistumista. Luvassa on mielenkiintoinen paneelikeskustelu teemalla Hyvinvointi, tutkimus ja bisnes NYT!

Ilmoittaudu mukaan tästä: https://www.webropolsurveys.com/Answer/SurveyParticipation.aspx?SDID=Fin...
Sparraa porukalla, verkostoidu hyvinvoinnin asiantuntijoiden kanssa, luo tulevaisuuden yhteyksiä ja kirkasta omaa osaamista. Nyt tehdään hyvinvointitekoja koko maailmalle!