Some ja somesisällöt myynnin tukena 23.10

Kouluttaja:    FlowHouse Oy
Hinta:            80 euroa, sis. kahden päivän työpajat ja kahvit
Järjestäjä:     Go Korpilahti Go -hanke

Valmennuksen tavoitteena on ottaa haltuun Facebookin ja Instagramin mainostyökalujen käyttö ja tarjota osallistujille tietoa hyvän sisällöntuottamisen tavoista sosiaalisessa mediassa.

Ensimmäisessä tapaamisessa pureudutaan sisältömarkkinoinnin teeman avaamiseen, eli mistä ja miten yritys voi tuottaa hyvää ja asiakasta kiinnostavaa sisältöä sosiaalisen median kanaviin. Valmentajat tuovat esiin käytännön esimerkkien kautta, miten erilaiset sisällöt tukevat yrityksen ulkoista mielikuvaa, millainen sisältö puhuttelee asiakastamme ja miten sisältöjä voidaan hyödyntää osana myyntiä. Tutustumme tarkemmin Facebookin ja Instagramin ominaisuuksiin.

Toinen valmennuspäivä koostuu Facebookin ja Instagramin mainostyökalujen ominaisuuksien avaamisesta. Päivän jälkeen osallistujilla on ymmärrys siitä, miten ko. kanavien kautta voidaan toteuttaa omaa maksettua mainontaa valituille kohderyhmille. Käytännön esimerkkejä sekä käytännön tekemistä työkalujen parissa.

Ilmoittautumiset 8.10. mennessä: Marja Elsinen, projektipäällikkö, Go Korpilahti Go –hanke, marja.elsinen@gmail.com , p. 0400 531 831