Yrittäjän mielenterveys menestyksen takana -webinaari 12.12

Aika: 12.12.2018 klo 14:00-15:15
Miten mielenterveys liittyy yrittäjyyteen ja yrittäjän jaksamiseen? Pitääkö pitää kulissit pystyssä kaikin voimin, vaikka juuri nyt ei jaksaisi millään. Miten ihmeessä osaisi varautua elämän myllerryksiin?

Sisältö

Mitä mielenterveys käsitteenä tarkoittaa ja miten se näkyy yrittäjän arkipäivässä
Mielenterveys on myös taloudellinen voimavara
Miten tunnistaa ja vahvistaa tekijöitä, jotka toimivat puskurina elämän koettelemuksissa ja auttavat selviytymään niistä paremmin
Mitä voi tehdä itse
Miten aloittaa
Mistä saa apua

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka tahdot pitää yrityksesi kivijalan vahvana ja huoltaa sitä. Sinulle, joka uskallat pysähtyä hetkeksi kysymään, mitä sinulle itsellesi, yrittäjä, kuuluu. Webinaari on osa Suomen Mielenterveysseuran ja Suomen Yrittäjien yhteistyössä kehittämää Kiltatoimintaa, jolla tuetaan pien- ja yksinyrittäjien jaksamista.

Kouluttajana projektisuunnittelija Paula Noresvuo, Yrittäjien Hyvinvointikilta, Suomen Mielenterveysseura. Paula on elänyt suurimman osan työurastaan, reilut 20 vuotta, pienyrittäjän elämää. Nykyisin hän koordinoi Yrittäjien hyvinvointikiltatoimintaa Suomen Mielenterveysseurassa, on mielenterveyden ensiapu -ohjaaja ja ohjaa ja kouluttaa myös yrittäjäryhmiä. Paula haluaa herätellä yrittäjiä pitämään hyvää huolta itsestään ja omasta jaksamisestaan.

Miten mukaan webinaariin?

Koulutukseen voit osallistua tietokoneella, jossa on kaiuttimet ja verkkoyhteys. Osallistuminen on mahdollista myös älypuhelimella (lataa Go To Webinar -app puhelimesi sovelluskaupasta). Saat ilmoittautumislomakeella kertomaasi sähköpostiosoitteeseen viimeistään päivää ennen webinaaria osallistumislinkin, jota klikkaamalla pääset mukaan koulutukseen.

Koulutus on maksuton ja siihen sisältyy koulutuksen videotallenne sekä koulutuksen materiaali. Tallenne ja materiaali toimitetaan kaikille ilmoittautuneille, joten vaikka et pääsisikään osallistumaan itse webinaariin, voit tilata pelkän tallenteen ja materiaalin. Tallenne vastaa koulutusta.

Ilmoittautuminen: https://link.webropolsurveys.com/EventParticipation/EventPublic/c6924ea8...