Ehdi enemmän - tehokkaat tavat ja työkalut ajankäyttösi tehostamiseen -webinaari 2.4

Aika: 02.04.2019 klo 9:30-10:45

Tuntuuko, ettei aikasi riitä kaikkeen mihin haluaisit? Hujahtaako päiväsi niin kiireessä ohi, ettet aina oikein edes hahmota, mihin aika oikein hävisi? Tehostamalla omaa ajankäyttöäsi ehdit tehdä enemmän päivän aikana ja samalla varmistat, että teet bisneksesi ja oman hyvinvointisi kannalta oikeita asioita! Tehokkaammasta ajankäytöstä kiittää niin lompakkosi, läheisesi kuin kroppasikin, joten eiköhän laiteta ajankäyttöäsi kuntoon?

Koulutuksessa opit, miten voit tehostaa ajankäyttöäsi ottamalla käyttöön uusia toimivia tapoja ja työkaluja päivittäiseen työhösi! Saat konkreettisia keinoja ja vinkkejä toimivista työkaluista, joiden avulla ehdit päivässäsi enemmän ja säästät aikaa myös vapaa-ajallesi. Voit soveltaa saamiasi vinkkejä ja ideoita myös muille elämän osa-alueille kuin työhön, jolloin tuet omaa hyvinvointia ja jaksamistasi vielä kokonaisvaltaisemmin.

Koulutus on tarkoitettu yrittäjille, jotka haluavat tehostaa omaa ajankäyttöään niin työssä kuin vapaa-ajalla, jotta aikaa jäisi enemmän niille kaikkein tärkeimmille ihmisille ja asioille!

Ilmoittaudu mukaan heti alla olevasta linkistä ja varmista, ettet hukkaa arvokasta aikaasi asioihin, joilla ei ole merkitystä!

Kouluttaja yrittäjävalmentaja ja yrittäjien onnistumisten vauhdittaja Tytti Laine, Develooppi Oy
Tytti Laine on yrittäjyyden moniosaaja, yrittäjävalmentaja ja yrittäjien onnistumisten vauhdittaja. Hän auttaa työkseen itsensä työllistäviä huipputyyppejä eli pienyrittäjiä tukemalla heidän hyvinvointiaan, yrittäjyys- ja digiosaamistaan, palvelujen tuotteistusta ja hinnoittelua, kasvumahdollisuuksia sekä verkostoitumista. Tytti on työskennellyt satojen pienyrittäjien kanssa ja tukenut heidän hyvinvointiaan erilaisin keinoin ja menetelmin! Tytille on tärkeää, että yrittäjä voi vähintään yhtä hyvin kuin yrittäjän bisnes.

Ilmoittautuminen 25.3 mennessä: https://ssl.eventilla.com/event/x3G4v?_ga=2.207848594.1683234002.1547722...