Ensimmäisen työntekijän palkkaaminen -webinaari 26.3

Aika: 26.03.2019 klo 9:30-10:45

Pohditko liiketoiminnan laajentamista? Onko ensimmäisen työntekijän palkkaaminen ajankohtaista? Onko edessäsi uusi tilanne ja työnantajana ensimmäistä kertaa toimiminen? Tästä koulutuksesta saat perustiedot työnantajuuteen liittyvistä velvoitteista ja työsopimuksen tekemisestä.

Koulutuksen sisältöä:

Työnantajan lakisääteiset velvoitteet
    Työsopimuksen tekeminen
    Työntekijän ”hinta”
    Mistä apua palkkaamiseen

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti yksinyrittäjille, jotka pohtivat, uskaltavatko lähteä palkkaamaan työntekijöitä. Koulutus antaa vastauksia siihen, mihin yrittäjän pitää varautua ja valmistautua siirtyessään yrittäjyydestä työnantajayrittäjyyteen.

Koulututtajana työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén, Suomen Yrittäjät
Harri Hellstén on toiminut Suomen Yrittäjissä juristina yhdeksän vuoden ajan neuvoen ja kouluttaen yrittäjiä työlainsäädännässä sekä pyrkien vaikuttamaan siihen, että sääntelyssä huomioitaisiin pientyönantajuuden erityispiirteet.

Hinta: maksuton Suomen Yrittäjien jäsenyrityksille, ei-jäsenille 170€/hlö (+alv).

Ilmoittautuminen 24.3 mennessä: https://ssl.eventilla.com/ensimmainentyontekija?_ga=2.195595308.16832340...