Erilaistu tai kuihdu - brändin rakentamisen välttämättömyys -webinaari 29.3

Aika: 29.03.2019 klo 9:30-10:45

Digitaalisessa ajassa asiakkaiden vaihtoehdot ovat runsaammat kuin koskaan. Yritykset eivät enää löydä asiakkaita, vaan asiakkaat löytävät yrityksen. Brändi on kaiken kokoisille yrityksille avainasemassa kilpailussa asiakkaista.

Sisältö:

Mikä brändi on?
Miksi brändi on pk-yritykselle elintärkeä?
Brändi liiketoiminnan työkaluna
Mitä jokainen yritys voi tehdä brändin rakentamiseksi?
Käytännön esimerkkejä

Jokaiselle tuotteitaan ja palveluitaan myyvälle, jolla on syytä terävöittää erottumistaan kilpailukentässä ja markkinoida tehokkaammin. Jokaiselle yritykselle, jolla on tavoitteena kasvattaa kannattavuuttaan ja yrityksensä arvoa.

Kouluttajana toimitusjohtaja Petri Uusitalo, Bränditoimisto Sold Oy
Brändi & Business -kirjan kirjoittaja, yrittäjä Petri Uusitalo on pitkän linjan brändiosaaja, palkittu mainonnan ammattilainen ja markkinointistrategi.

Ilmoittautuminen 21.3 mennessä: https://ssl.eventilla.com/erilaistutaikuihdu?_ga=2.33268414.1683234002.1...