Jaksaminen koetuksella? Tee muutos työskentelytapaasi -webinaari 22.5

Aika: 22.05.2019 klo 14:00-15:15

Onko jaksamisesi välillä koetuksella ja tuntuu, ettei sinulla ole selkeää suuntaa? Tuntuuko, että päiväsi menevät joskus sellaisten pikkuasioiden hoitamiseen, jotka eivät ole välttämättömiä eivätkä tosiasiassa edistä työtäsi mitenkään?

Tiesitkö, että omia työskentelytapojasi muuttamalla jaksaisit työssäsi paremmin? Jo pienillä muutoksilla ja työpäiviesi kulun selkeytyksellä on työhösi iso merkitys! Kun väsymys painaa päälle ja aikaa menee turhaan toisarvoisista asioista huolehtimiseen, työstä usein katoaa myös luovuus ja ilo. Sitten mennään vaan eteenpäin automatisoinnilla eikä uusia ajatuksia tai ideoita enää synny. Tämä näkyy usein ulospäin myös asiakkaillesi.

Haluatko oikeasti jaksaa työssäsi paremmin ja löytää lisää luovuutta ja intoa työhösi? Tule mukaan koulutukseen ja opi uusia tapoja, joilla voit tehostaa tapaasi tehdä töitä. Saat paljon konkreettisia vinkkejä ja esimerkkejä, joilla voit selkeyttää työtapojasi. Lisäksi löydät käyttöösi uusia työkaluja, joiden avulla työn jäsentäminen ja rytmittäminen helpottuu huomattavasti.

Koulutus on tarkoitettu yrittäjille, jotka haluavat jaksaa työssään paremmin ja käyttää työaikaansa sellaisiin asioihin, jotka vievät eteenpäin. Sano hyvästit päiviäsi sekoittaville työtavoille!

Kouluttaja yrittäjävalmentaja ja yrittäjien onnistumisten vauhdittaja Tytti Laine, Develooppi Oy
Tytti Laine on yrittäjyyden moniosaaja, yrittäjävalmentaja ja yrittäjien onnistumisten vauhdittaja. Hän auttaa työkseen itsensä työllistäviä huipputyyppejä eli pienyrittäjiä tukemalla heidän hyvinvointiaan, yrittäjyys- ja digiosaamistaan, palvelujen tuotteistusta ja hinnoittelua, kasvumahdollisuuksia sekä verkostoitumista. Tytti on työskennellyt satojen pienyrittäjien kanssa ja tukenut heidän hyvinvointiaan erilaisin keinoin ja menetelmin! Tytille on tärkeää, että yrittäjä voi vähintään yhtä hyvin kuin yrittäjän bisnes.

Ilmoittautuminen 14.5 mennessä: https://ssl.eventilla.com/event/jNLyw?_ga=2.26985405.1683234002.15477227...