Kahvikiihdytys: Kansainvälistyvä yrittäjyys ja liiketoiminta 8.3

Ajankohta: Perjantai 08.03.2019, klo 8:00 - 10:30
Paikka: Jyväskylän Yritystehdas, Innova 1
Osoite: Piippukatu 11, 40100 Jyväskylä

Kevään 2019 ensimmäisessä kahvikiihdytyksessä käsitellään aihetta: "Kansainvälistyvä yrittäjyys ja liiketoiminta". Tilaisuudessa keskustellaan mm. siitä, kuinka Suomeen maailmalta muuttavien ihmisten osaaminen saataisiin parhaalla mahdollisella tavalla hyödynnettyä. Tätä aihetta kahvikiihdytykseen tulee alustamaan 2-3 yrityksen edustajaa. Nämä asiantuntjat julkaistaan myöhemmin.

Kenelle:
Tilaisuus on tarkoitettu yrittäjyydestä ja liiketoiminnasta kiinnostuneille henkilöille, tiimeille ja organisaatioille.

Aikataulu:
8.00–8.30 Aamukahvi
8.30–9.30 Asiantuntijoiden alustukset aiheesta
9.30–10.30 Paneelikeskustelu – yleisöllä mahdollisuus esittää kysymyksiä ja osallistua keskusteluun.

Kahvikiihdytys on maksuton. Ilmoittauduthan mukaan viimeistään 5.3.2019 tästä: https://kskauppakamari.fi/?action=eventregistration&id=1383&aid=edf1cdad...
Ilmoittautumalla varmistat itsellesi kahvin/teen ja pientä purtavaa.

​​​​​​​Kahvikiihdytykset järjestetään yhteistyönä Jyväskylän Nuorkauppakamarin, Jyväskylän Yritystehtaan, Keski-Suomen kauppakamarin, Keski-Suomen Yrittäjien ja Strategikubin kanssa.