Myynnin kannattavuus ja hinnoittelu -webinaari 22.3

Aika: 22.03.2019 klo 9:30-10:45

Pyydätkö tuotteestasi tai palvelustasi oikeaa hintaa? Ymmärrätkö miten alennukset vaikuttavat myynnin kannattavuuteen? Miten perustelet tuotteen tai palvelun hinnan asiakkaalle?

Koulutuksen sisältö

Pikakertaus katelaskennasta ja myyntikate % tulkinta
Hinnoittelun kannattavuuslaskelmat
Myynti- ja hinnoitteluperustelut ja -päätökset asiakasneuvottelutilanteessa

Webinaari sopii kaikille, jotka joutuvat pohtimaan, miten tuotteet ja palvelut hinnoitellaan sekä miten asiakasneuvotteluissa voidaan perustella oma hinnoittelu (vaikka se olisi hieman normaalia markkinahintaa korkeampi).

Kouluttajana KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy
Toivo "Topi" Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, käytännönläheinen ja innostava kouluttaja, pienyrittäjien sparraaja sekä tietokirjailija.

Ilmoittautuminen 14.3 mennessä: https://ssl.eventilla.com/myynninkannattavuus?_ga=2.27428796.1683234002....