Näin kirjoitat hyvän blogitekstin -webinaari 12.2

Aika: 12.02.2019 klo 9:30-11:00

Onko sinulla asiantuntemusta, josta asiakkaat eivät tiedä? Tarvitsetko uusia kanavia asiakkaiden hankkimiseen? Tai oletko jo perustanut blogin, mutta tekstisi eivät vedä lukijoita?

Blogi on edullinen ja tehokas keino markkinoida omaa osaamistaan, kun sen tekee hyvin. Toisaalta blogi voi olla aikasyöppö, jos blogitekstin idea ei ole kirkas tai blogin kirjoittaminen ei ole tuttua työtä. Webinaarissa saat eväät siihen, miten napakka blogiteksti ideoidaan ja kirjoitetaan ja kuinka se otsikoidaan vetävästi.

Opit mm.

Miten lukijoiden tunteminen auttaa sinua ideoinnissa ja kirjoittamisessa
Miten loistavasta ideasta rajataan kiinnostava näkökulma
Millainen on hyvän blogitekstin alku ja kuinka se kirjoitetaan
Millaista kieltä blogissa kannattaa käyttää
Miten blogiin saa henkilökohtaisen otteen ja miksi sinun mielipiteesi kiinnostaa lukijaa
Millainen on hyvä otsikko ja miten se tehdään
Miten ja missä blogitekstiä kannattaa jakaa, jotta se saa lukijoita

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka tahdot hyödyntää blogia markkinoinnissasi ja haluat oppia kirjoittamaan timanttisia blogitekstejä. Blogisi voi olla vasta suunnittelun asteella tai voit olla kokenutkin bloggaaja, mutta kaipaat ryhtiä ja suuntaa teksteillesi. Erityisen hyvin koulutus soveltuu asiantuntijayrittäjille.

Kouluttajina toimittajat ja kirjoituskouluttajat Sanna Sevänen ja Mari Valkonen, Kide – digiajan kirjoituskoulu
Molemmat kouluttajat ovat työskennelleet toimittajina yli 10 vuotta ja kirjoittaneet lähes kaikkiin eturivin lehtiin Suomessa. Kiteen asiantuntijabloggaamisen verkkokurssin Osaaminen esiin! on käynyt lähes sata yrittäjää ja asiantuntijaa.

Ilmoittautuminen 4.2 mennessä: https://ssl.eventilla.com/hyvablogi?_ga=2.263758988.1683234002.154772274...