Onnistunut kehityskeskustelu -webinaari 1.3

Aika: 01.03.2019 klo 9:30-11:00

Käydäänkö teillä kehitys-, palaute- tai tavoitekeskusteluja? Erilaiset työpaikan keskustelut ovat vuoropuhelua esimiehen ja alaisen välillä. Tässä koulutuksessa opit käytännön työkaluja onnistuneeseen vuorovaikutukseen erilaisissa työpaikan tilanteissa.

Valmennuksen tavoitteena on auttaa tunnistamaan sinulle toimivimmat viestintä- ja vuorovaikutustyylit vetää keskusteluja sekä henkilökohtaiset kehityskohteet ja tarttua niiden kehittämiseen. Koulutus vahvistaa käsitystäsi omista vahvuuksistasi ja niiden hyödyntämisestä. Koulutuksen päähuomio on kehittymisessä vakuuttavaksi esimieheksi keskustelujen vetäjänä, henkilökohtaisten vuorovaikutustaitojen vahvistaminen ja rohkeuden lisääntyminen vakuuttavuutta vaativissa haasteellisissa tilanteissa. Mukaasi saat konkreettisia ja käytännönläheisiä työkaluja tuleviin keskusteluihin.

Koulutuksen sisältöä

Avoimet kysymykset ja valmistautuminen osana onnistumista.
Tunteet osana vuorovaikutusta. Häkeltynyt ja provosoitunut häviää aina.
Myönteisyyden mahtava voima. Näin kuuntelen ja kohtaan haasteellisen ihmisen.
Hengitä ja ota aikalisä. Näin taltutan adrenaliinin.
Miten pysyn aikuisena, vaikka suututtaa?
Onnistunko aikuinen - aikuinen -vuorovaikutuksessa?
Uskallanko nostaa asian esille? Kuuntelemisen ja puhumisen taidot.
Mitä on vakuuttavuus, jämäkkyys ja esiintymisvarmuus?
Näin annan rakentavaa palautetta. Negatiivista tai kielteistä palautetta ei ole olemassa.
Erilaisuuden hyväksyminen, tulla kuulluksi, ennakointi ja sitoutuminen osana työtäni.
Rajojen asettamisen taito ja toisten rajojen kunnioittaminen.
Muokkaus, mukautuminen, peesaus ja skaalaus vuorovaikutuksen parantajina.
Jaksanko kuunnella? Tulkitsenko liikaa vastapuolta?
Sanaton viestintä paljastaa. Sanottua, kirjoitettua ja viestittyä ei saa takaisin.

Kouluttajana viestintävalmentaja, psykologi, psykoterapeutti, perheterapeutti Essi Juvakka, Essive Oy
Essi Juvakka on tehnyt esimies-, johtoryhmä- ja työhyvinvointivalmennuksia sekä vuorovaikutus-, viestintä- ja esiintymistaitovalmennuksia yrityksille, yhteisöille ja oppilaitoksille sekä ammattiliitoille ja ministeriöille. Tehnyt myös ristiriitatilanteiden selvittelyä ja sovittelua ja antanut yksityisvalmennusta, työnohjausta ja coachingia yli 20 vuoden ajan. Essin koulutuksissa ja valmennuksissa yhdistyvät viestinnälliset ja psykologiset menetelmät.

Ilmoittautuminen 21.2 mennessä: https://ssl.eventilla.com/event/mkRdM?_ga=2.205113104.1683234002.1547722...