Pk-yrityksen taloudellisten riskien hallinta -webinaari 26.4

Aika: 26.04.2019 klo 9:30-10:45

Maailman talouden suhdanteet vaihtelevat, mikä vaikuttaa voimakkaasti pk-yritysten tulostentekokykyyn, vakavaraisuuteen ja maksuvalmiuteen. Taloudellisten riskien hallinnalla on suuri merkitys siihen, mitkä yrityksen nousevat ensimmäisenä tuhkasta voittajina pölyjä pyyhkien, kun talouden myrskyt pyyhkivät mantereiden yli.

Tässä koulutuksessa käydään läpi yrityksen keskeiset taloudelliset riskit sekä pohditaan, miten ennalta ehkäistään em. riskien toteutumista. Näkökulmana on erityisesti tämän hetkinen suhdannetilanne ja niihin varautuminen.

Koulutuksessa  keskitytään erityisesti seuraaviin teemoihin

Liikeriskin hallinta ja mittaaminen
Vakavaraisuusriskin hallinta ja mittaaminen
Likviditeettiriskin hallinta ja mittaaminen
Miten em. riskien toteutumista voidaan ennalta ehkäistä

Kouluttajana KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy
Toivo "Topi" Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, käytännönläheinen ja innostava kouluttaja, pienyrittäjien sparraaja sekä tietokirjailija.

Ilmoittautuminen 18.4 mennessä: https://ssl.eventilla.com/pkyritysriskienhallinta?_ga=2.2337456.16832340...