Toiminimiyrittäjän matkat verotuksessa -webinaari 13.2

Aika: 13.02.2019 klo 14:00-15:00

Oletko uusi toiminimiyrittäjä ja ensimmäinen työreissu takana? Tai kokeneempi yrittäjä, joka pohtii, miten toiminimen matkakulut käsitellään verotuksessa? Liikkeen- ja ammatinharjoittaja ei voi maksaa itselleen verovapaita kilometrikorvauksia tai päivärahaa, mutta hän voi vähentää matkakulut verotuksessa.

Koulutuksessa käydään läpi keskeisimpiä kysymyksiä liikkeen- ja ammatinharjoittajan matkakustannusten vähentämisestä verotuksessa.

Kouluttajana veroasioiden päällikkö Sanna Linna-Aro, Suomen Yrittäjät
Sanna Linna-Aro toimii Suomen Yrittäjissä juristina keskittyen yrittäjien verokysymysten edunvalvontaan sekä neuvontaan ja kouluttamiseen.

Hinta: maksuton Suomen Yrittäjien jäsenyrityksille, ei-jäsenille 170€/hlö (+alv).

Ilmoittautuminen 11.2 mennessä: https://ssl.eventilla.com/event/jJdXL?_ga=2.3854256.1683234002.154772274...