Tulokselliset myyntitaidot käytännössä -webinaari 20.2

Aika: 20.02.2019 klo 14:00-15:00

Tiesitkö, että

vain 20% myynnistä on tekniikkaa ja 80% psykologiaa?
huippumyyjä tekee usein 40% parempaa tulosta kuin ihan hyvin menestyvä kollegansa?
myynti on taitolaji ja taitoa voi myös harjoitella?

Tästä koulutuksesta saat avuksesi hyviä käytännön vihjeitä niin omiin myyntitaitoihisi kuin käytännön myyntityöhösi, olit sitten yksinyrittäjä, pk-yrittäjä tai muu myynnin ja asiakastyöskentelyn avainhenkilö. Vihjeillä saat uutta potkua myyntiin, voit parantaa oman työn tekemisen tuottavuutta ja löytää huippumyyjän ominaisuuksia ja taitoja myös itsestäsi!

Koulutuksen sisältöä

kannattaa ajatella, miten kannattaa ajatella: onko Minä myyjänä Oy kunnossa?
ole tarkkana: kysyminen, kuunteleminen ja läsnäolo ovat myyjän ydintaitoja
älä oleta, vaan tiedä: näin kartoitat asiakastarpeita käytännössä!
valmistaudu ennakkoon: entä jos asiakas sittenkin sanoo ei?
älä myy, vaan auta asiakasta ostamaan: klousaa kauppa niin, ettei tarvitse klousata
yhteenveto ja vinkkejä jatkoon

Kouluttajana yritys- ja muutosvalmentaja, sparraaja ja yritystoiminnan kehittäjä Erica Selin, SelinSelin®
Erica Selin on toiminut yrittäjänä yli 30 vuotta. Hän on vetänyt monia myynnin ja markkinoinnin sekä johtamisen kehittämis- ja valmennusohjelmia eri puolilla Suomea ja auttanut lukuisia eri alan yrityksiä ja yrittäjiä saamaan uutta potkua tekemiseensä. Hän on myös kirjoittanut kirjoja, äänikirjoja, artikkelisarjoja ja eOppaita myynnistä ja johtamisesta sekä yritystoiminnan kehittämisestä.

Ilmoittautuminen 12.2 mennessä: https://ssl.eventilla.com/myyntitaidot?_ga=2.30453695.1683234002.1547722...