Tuloslaskelman ja taseen perusteet -webinaari 25.1

Aika: 25.01.2019 klo 9:30-10:45

Tuloslaskelman ja taseen lukujen ymmärtäminen ovat jokaiselle yrittäjälle välttämätöntä osaamista, jotta tiedät yrityksesi taloudellisen tilan, osaat tulkita tilitoimiston raportteja, puhut samaa kieltä tilitoimistosi edustajan kanssa ja vältyt monilta mokilta!

Koulutuksessa opit mm.

miten tuloslaskelmaa luetaan (suoriteperusteisuus vs. maksuperusteisuus)
mitä tase sinulle kertoo yrityksestäsi
mitä sinun tulisi tuloslaskelmasta ja taseesta tarkastaa

Koulutus soveltuu yhtä lailla aloittelevalle kuin kokeneellekin yrittäjälle sekä työntekijöille, sillä jokaisen yrittäjän ja yrityksen avainhenkilön on tärkeää välillä tarkistaa talousjohtamisen ja talouden ymmärtämisen suuntamerkit.

Kouluttajana KTT, DI Toivo Koski, TulosAkatemia Oy
Toivo "Topi" Koski on yritystalouden rautainen ammattilainen, käytännönläheinen ja innostava kouluttaja, pienyrittäjien sparraaja sekä tietokirjailija.

Ilmoittautuminen 17.1 mennessä: https://ssl.eventilla.com/tuloslaskelmanperusteet?_ga=2.112438592.570771...