Työmatkat työntekijän ja osakkaan verotuksessa -webinaari 27.3

Aika: 27.03.2019 klo 14:00-15:00

Mikä on verotuksessa työmatka, josta voidaan maksaa verovapaita kilometrikorvauksia ja päivärahoja? Mitä tarkoittavat varsinainen, toissijainen ja erityinen työntekemispaikka? Koulutuksessa käsitellään perustasolla verotuksen näkökulmasta työhön liittyviä matkoja ja työnantajan niistä maksamia korvauksia.

Koulutuksessa perehdytään keskeisimpiin matkakustannusten korvausten verovapauden edellytyksiin kotimaan tilanteissa käytännön esimerkkien kautta. Lisäksi käydään läpi mm. erityisalojen poikkeavia säännöksiä ja komennuksiin liittyviä korvauksia.

Kouluttajana veroasioiden päällikkö Sanna Linna-Aro, Suomen Yrittäjät
Sanna Linna-Aro toimii Suomen Yrittäjissä juristina keskittyen yrittäjien verokysymysten edunvalvontaan sekä neuvontaan ja kouluttamiseen.

Hinta: maksuton Suomen Yrittäjien jäsenyrityksille, ei-jäsenille 170€/hlö (+alv).

Ilmoittautuminen 25.3 mennessä: https://ssl.eventilla.com/event/xBBOv?_ga=2.262179596.1683234002.1547722...