Uudistuva työaikalainsäädäntö -webinaari 8.5

Aika: 08.05.2019 klo 14:00-15:30

Työaikalainsäädäntö muuttuu. Koulutuksessa käydään läpi työaikalainsäädäntöön tehtyjä uudistuksia, uuden työaikalain soveltamisalaa, lain sisältämiä työaikajoustojen mahdollisuuksia, säännöllisen työajan määräytymistä sekä lisätyö-, ylityö- ja lepoaikasäännöksiä. Lisäksi käydään läpi vuosilomalain muutoksia liittyen sairauksista aiheutuavan työkyvyttömyyden vaikutuksista vuosilomaan.

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka työssään tarvitsevat tietoa työsuhteisiin liittyvistä asioista. Koulutus sopii erityisesti työllistäville yrittäjille ja henkilöstö- ja työsuhdeasioista vastaaville sekä esimiehille.

Kouluttajana asiantuntija Atte Rytkönen, Suomen Yrittäjät
Atte Rytkösellä on vuosien kokemus yrittäjien neuvonnasta, kouluttamisesta sekä työmarkkinoihin ja työlainsäädäntöön liittyvästä edunvalvonnasta. Atte puhuu käytännönläheisesti työlainsäädäntöön liittyvästä juridiikasta ja ajankohtaisista lainsäädännön muutoksista sekä muutosten vaikutuksista yritysten ja yrittäjän arkeen.

Hinta: maksuton Suomen Yrittäjien jäsenyrityksille, ei-jäsenille 170€/hlö (+alv).

Ilmoittautuminen 6.5 mennessä: https://ssl.eventilla.com/event/xayMX?_ga=2.99117086.1683234002.15477227...