Vinkkejä tulokselliseen myyntityöhön -webinaari 11.4

Aika: 11.04.2019 klo 14:00-15:00

Tiesitkö, että

20% tekemistä tuo parhaimmillaan 80% tuloksesta?
huippumyyjä tekee usein 40% parempaa tulosta kuin ihan hyvin menestyvä kollegansa?
hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty?

Näillä toimenpiteillä pääset näihin tuloksiin. Kun haluat erilaista tulosta, on sinun tehtävä jotakin toisin. Tässä koulutuksessa saat käytännön vinkkejä siihen, miten voit parantaa käytännön myyntityöskentelyäsi ja tehdä parempaa tulosta, olit sitten yksinyrittäjä, pk-yrittäjä tai muu myynnin ja asiakastyöskentelyn avainhenkilö. Tiedät, miten kannattaa suunnitella ja toimia eri tilanteissa ja miten saavuttaa toivottu tulos.

Koulutuksen sisältöä:
miksi ja miten tavoitteet kannattaa määritellä ja toimintaa suunnitella käytännössä?
näin haukkaat sopivia palasia ja suunnittelet myös lyhyellä tähtäimellä
näin tiedät, mitä olet tekemässä: laadi selkeä ja yksinkertainen toimintasuunnitelma
kenelle, mitä, milloin ja miten?
olemassa olevat asiakkaat ja uudet asiakkaat
mitä minun kannattaa muistaa käytännön myyntityössä?
mitä asiakkaan ongelmaa ratkaisen käytännössä?
mitä hyötyä tuotteestani on asiakkaalle ja miten kerron sen?
miten hoidan erilaisia myynti- ja neuvottelutilanteita?
ensimmäisen tapaamisen hyvä malli
yhteenveto ja vihjeitä jatkoon

Kouluttajana yritys- ja muutosvalmentaja, sparraaja ja yritystoiminnan kehittäjä Jarmo Selin, SelinSelin®
Jarmo Selin on toiminut yrittäjän yli 30 vuotta. Hän on vetänyt monia myynnin ja markkinoinnin sekä johtamisen kehittämis- ja valmennusohjelmia eri puolilla Suomea ja auttanut lukuisia eri alan yrityksiä ja yrittäjiä saamaan uutta potkua tekemiseensä. Hän on myös kirjoittanut kirjoja, äänikirjoja, artikkelisarjoja ja eOppaita myynnistä ja johtamisesta sekä yritystoiminnan kehittämisestä.

Ilmoittautuminen 3.4 mennessä: https://ssl.eventilla.com/tuloksellinenmyynti?_ga=2.6523826.1683234002.1...