MARK kasvuaamu 20.3

MARK KASVUAAMU JYVÄSKYLÄSSÄ KE 20.3. KLO 8.30-10.30.

MARK Kasvuaamuissa pääset kiinnostavien case-esimerkkien kautta katsomaan menestyksen kulissien taakse. Opi eri toimialojen haasteista ja kokemuksista, poimi parhaat tärpit ja sovella menestysreseptejä omaan työhösi. Jyväskylässä menestystarinansa jakavat:

✖️Case Tevo Lokomo & Aktive: "Asiantuntijan näkökulma ja vahvuudet myyntiin." Tuomas Turunen, Engineer (Production / Sales), Tevo Lokomo Oy Koko organisaation ajattelun muuttamisessa myyntiorientoidummaksi on valtava potentiaali. Rohkaiseva esimerkki ja näkökulma siihen, miten teknisen henkilön ajatusmaailmaa voidaan ohjata huomioimaan paremmin asiakkaan tarpeita ja lisäämään myyntiä.

✖️Case Puusepänliike Rautiainen: "Markkinointia mikroyrityksessä." Kasvumanageri, Outi Syrjälahti, yrittäjä & Miia Rautiainen, Puusepänliike Rautiainen Oy, yrittäjä Suomi on täynnä yrityksiä joissa yrittäjät toteuttavat omia unelmiaan. Mitä tehdään silloin, kun omat vahvuudet ovat jossain ihan muualla kuin myynnissä ja markkinoinnissa? Kerromme tarinan siitä miten 10-vuotiaan yrityksen yrityskuvaa lähdetään muuttamaan pienillä teoilla ja pienellä budjetilla.

Tilaisuus on maksuton mutta edellyttää ilmoittautumista etukäteen: https://mark.crmieportal.com/public/events/177854