Tehokkaan kokouksen ja esityksen elementit -webinaari 12.3

Aika: 12.03.2019 klo 14:30-16:00

Tuntuuko asioiden kiteyttäminen puhuessa, kirjoittaessa tai esitystä pitäessä hankalalta? Onko aika sinulle rahaa? Turhauttaako pitkissä palavereissa istuminen. Tästä koulutuksesta saat vinkkejä tehokkaan kokouksen vetämiseen ja hyvän esityksen pitämiseen. Luvassa on tiivis tietopaketti taitavista kokous- ja palaverikäytännöistä ja esityksen rakentamisesta.

Koulutuksen sisältöä

Näin vedän tehokkaan kokouksen

Rajaa pääasiat ja anna tilaa pulinalle
Keskity tulevaisuuteen
Tiukka aloitus- ja lopetusaikataulu
Realistinen tavoite onnistumisen takaajana
Päätösten ja vastuiden kirjaus

Näin rakennan hyvän esityksen

Kuulijakunta, tavoite, sisältö ja havainnollistaminen
Hyvän esityksen rungon jalkauttaminen käytäntöön

Kouluttajana viestintävalmentaja, psykologi, psykoterapeutti, perheterapeutti Essi Juvakka, Essive Oy
Essi Juvakka on tehnyt esimies-, johtoryhmä- ja työhyvinvointivalmennuksia sekä vuorovaikutus-, viestintä- ja esiintymistaitovalmennuksia yrityksille, yhteisöille ja oppilaitoksille sekä ammattiliitoille ja ministeriöille. Tehnyt myös ristiriitatilanteiden selvittelyä ja sovittelua ja antanut yksityisvalmennusta, työnohjausta ja coachingia yli 20 vuoden ajan. Essin koulutuksissa ja valmennuksissa yhdistyvät viestinnälliset ja psykologiset menetelmät.

Ilmoittautuminen 4.3 mennessä: https://ssl.eventilla.com/event/jJ9DY?_ga=2.168376169.915868923.15495396...