Ajankohtaista yhtiö- ja vero-oikeudesta

Aika: Torstai 25.4 klo 08:30-11:00
Paikka: Asianajotoimisto Järvinen & Co Oy / WinLaw, Innova 1, Piippukatu 11, Jyväskylä

Tilaisuuden vierailevana luennoitsijana toimii Suomen Yrittäjien veroasioiden päällikkö Sanna Linna-Aro, aiheenaan yritysverotuksen ajankohtaiset veroteemat ja varautuminen tulevaan. Muut alustukset:
• Verotuksen huomioon ottaminen eri yritysjärjestelyissä, asianajaja Petri Anttila
• Yhtiön johdon ja omistajien vastuut ja riskit yhtiö- ja vero-oikeudellisesti, asianajaja Marja-Liisa Järvinen, asianajaja Petri Anttila

Aamuseminaari alkaa kahvitarjoilulla kello 8.30. Materiaalit ovat jaossa tilaisuudessa ja sähköisenä tilaisuuden jälkeen. Jos olet itse estynyt, voit lähettää kutsun eteenpäin organisaatiossasi. Seminaaria on mahdollista seurata myös webinaarina. Osallistuminen on maksutonta, mutta joudumme veloittamaan mahdollisesti ilmoittautuneet ja viikkoa ennen peruuttamatta jääneet henkilöt tarjoilujen vuoksi (25€).

Paikkoja on rajoitetusti, pyydämme ystävällisesti vahvistamaan osallistumisenne 20.4.2019 mennessä ria.turunen@winlaw.fi tai p. 0400 168 179. Tai kysy lisätietoja. Ilmoitathan myös mahdollisen erikoisruokavalion. Parhaat pysäköintimahdollisuudet ovat Paviljongin yhteydessä.

Webinaaria voit seurata tästä linkistä: https://www.youtube.com/watch?v=HIyhli6c0xg
Huomioithan, että lähetys alkaa aamukahvin jälkeen, noin klo 8.45